torsdag den 19. maj 2011

HEAR IT HERE!


Vanessa Hudgens i hitserien "Glee"?
















Man kan virkelig få meget ud af en kommentar som Vanessa Hudgens har sagt omkring Glee, men man skal aldrig sige aldrig om hendes udtalelse! Selvom Vanessa Hudgens har skiftet filmgenre ud med flere seriøse og actionpacked af slagsen, så har hun ikke helt lagt High School Musical stemningen fra sig. Vanessa Hudgens fortalte nemlig MTV.com at "Glee" er en mulighed.
"Selvfølgelig ville jeg. Jeg giver alt for Musicals. Jeg elsker det de gør i showet. Jeg er virkelig ét med det, så hvis det bliver muligt, fantastisk!" 

Pretty Little Liars 
























Imens vi venter i spænding på nye afsnit d. 14. juni kan vi stadig glæde os over at det ikke kun er serien, at pigerne har en fantastisk fed stil!

Her rocker de tre skuespillere tre hvidt forskellige looks, da de d. 14. maj mødte op til pressekonference i forbindelse med de nye afsnit. Troian Bellasario havde valgt en smuk Tibi kjole og en virkelig flot makeup. Shay Mitchell havde valgt en sart kjole fra Sophia Stampa kjole tilsat cool sko. Kig snart med på bloggen for at få stilen!

Lucy Hale på forsiden af Seventeen Magazine til Juni















Se Lucy Hale på forsiden i juni/juli nummeret 2011 og køb det hvis du også er helt vild med Lucy Hale fra Pretty Little Liars. Lucy Hale åbner sig også op for Seventeen Mag og siger: "Jeg prøver ikke at være noget jeg ikke er. Jeg ved hvad jeg tror på. Jeg kender min moral og jeg ved hvad jeg har at byde på. Jeg er en størrelse 42-i-sko pige med store øjenbryn og jeg har det fint med det!" 

Lucy Hale er heller ikke bange for at lukke hendes inderste countrypige ud. "Jeg elsker Lady Antebellum og Miranda Lambert - de skriver fra hjertet. Men det er hårdt at finde en countrymusik elsker i L.A. Ingen af mine venner lytter til det, og de hader at sidde i bil med mig, fordi jeg hører Taylor Swift for fuld skrue."

Ashley Greene er ked af at optagelserne på Twilight-sagaen er slut






















Ja, det forstår jeg godt! Ashley Greene fortalte for nylig MTV at enden på filmene ikke kommer til at være så hårdt... endnu!

"I to år kommer de to dele af filmen ud og presse tour og alt det andet, og præmiere. Så det gode ved det er at vi ved, vi kommer til at se hinanden løbende i de næste to år. Det er ikke så hårdt at færdiggøre sagaen" Siger Ashley Greene. "Det er trist, for jeg føler at det er High School eller lignende. Det har stået på så længe nu" tilføjer hun.


Emma Watson i et interview 


















Emma Watson åbnede sig op for "WWD" - mode magasinet -  og sagde at hun havde haft en lille inflydelse på LancÔme kampagnen "Midnight Rose", at hun gerne ville stå bag kameraet en dag og delte også sine personlige mode tips ud.

Simpelt er stilet: "Jeg syntes at "less is more" - mindre makeup, færre smykker er bedre. Jeg prøver at klæde mig aldersvarende, hvilket faktisk er svært når det er tydeligt at "high-end" tøj, er designet til kvinder der er ældre end mig. Det er en hårfin balance at klæde sig på kanten til smart, klæde sig som var man klar til den røde løber men samtidig skal det også vise at jeg er 21 år. Det kan være lidt vanskeligt."

Udsigten fra bag kameraet: "Det er sjovt, folkene fra Lancôme sagde 'du bliver nødt til at instruerer, Emma.' Jeg havde idéer omkring hvert aspekt. Jeg er sikker på at de fik spat af mig til sidst."

Duften fra en rose: "Jeg hjalp med at vælge farven rosen havde. Jeg var involveret i konceptet med reklamefilmen og citatet, 'Catch me if you can'. Hatten i reklamefilmen, var min egen som jeg har købt i Paris. Jeg var virkelig involveret i manuskriptet. Det har været virkelig sjovt."

Emma havde også en finger med i spillet da parfumens navn skulle findes og hun castede også skuespilleren Cyril Descours for kampagnen.



Demi Lovato står frem i bikini








Demi Lovato har været igennem et forløb der ikke har været særligt sjov for hende. Sidste år var hun i "rehab" på grund af hendes bulimi og hun har selv udtalt at hun ikke har haft det godt med hendes krop og ikke accepteret den som den var. Det har hun så nu og efter at hun for få dage siden lagde et billede ud på sin Twitterprofil, var det tydeligt at hun har en flot krop!

Jeg syntes hun har klaret det godt og at hun har været stærk og modig, også at dele det med hendes fans. Hun fortæller at hvis man tror på noget, lykkedes det.

"Jeg har arbejdet så hårdt for at blive sund og få en flot krop... jeg kan ikke tro at jeg er ved at gøre det her, men jeg er så spændt... her er min bekini-krop." Tweetede Demi Lovato inden hun uploadede billedet.

"Jeg havde aldrig troet at jeg ville blive selvsikker nok til at gøre det. Jeg er glad for at se hvor langt jeg er kommet fra engang at have skammet mig over min krop. Jeg ønsker at hver en dreng eller pige som kæmper med deres krop og image, skal vide at der ER muligt at finde fred med sig selv. Det har ikke været let, men man skal give sig hen til projektet og sig selv... og sine tanker, og sind. Og tro mig, jeg arbejde stadig på det, haha!" Sagde Demi Lovato også.

Selena Gomez & The Scene: Albumcover
























Selena Gomez & The Scene har lige afsløret albumcoveret på deres kommende CD "When The Sun Goes Down". Cd'en bliver udgivet d. 28. juni og Selena Gomez har arbejdet sammen med stjerner som Katy Perry,  Britney Spears, Pixie Lott og mange flere.

Countdown-programmet begynder på Itunes d. 7. juni. men sangen "Bang Bang Bang" fra albummet. D. 14. juni bliver "Dices" ("Who says" en en spansk version) udgivet og d. 21. vil sangen "Love you like a Lovesong" blive udgivet.


Læs flere nyheder på justjaredjr.com.








 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar