søndag den 22. maj 2011

Sagen i egen hånd

30 dages blogging bliver nu til 30 minutters blogging. Jeg kan ikke vente med at besvare alle udfordringerne, så jeg har lavet min egen 30 minutes blogging. 1'ern og 2'ern har jeg skrevet så nu videre til 3'erene som er:

Hvad lavede jeg idag:
Da det er søndag lavede jeg ikke noget særligt og var ikke til konfirmation, som så mange er i øjeblikket. Jeg lå indenfor, læste list til eksamen og gemte mig under dynen. Det både tornede og lynede idag og regnede i stride strømme. Ikke en særlig speciel dag.

4 - Et billede jeg har taget:
Et billede af min bedste veninde og min gode ven.












5 - en hjemmeside jeg bruge jævnligt:
twitter.com og facebook.com

6 - Et billede af mig fra 2007 
Det her i fra 2008, håber det går. Har ingenting fra 2007. Mig med det mørke hår.










7 - Et billede af mig og min nærmeste ven
Jeg har intet billede, egentlig mærkeligt.

8 - Mine mål for denne måned og hvorfor
At læse godt og grundigt op til eksamenerne så jeg kan bestå og få forhåbentlig flotte karakter. Jaja, stræber, jeg ved det!

9 - Noget jeg er stolt af fra sidste måned 
At jeg købte det jeg måtte og ikke brugte flere penge end jeg måtte. Ja jeg er storforbruger af penge og kæber alt muligt tøj jeg ikke har råd til.

10 - En madvarer jeg kunne leve af
Det ved jeg ikke, øh.... århh.... pommesfrittes? pizza? noget i den stil.

11 - En youtube video jeg rigtig godt kan lide
Forbliver det den bedste musikvideo og sang? JA TAK!

12 - Hvordan fandt du blogspot og hvorfor blogger jeg
Jeg hørte om det igennem nettet og min veninde. Jeg prøvede det og det er virkelig rart at skrive en masse, hvis man har en kreativ dag eller en masse idéer man gerne vil skrive ned eller en måde man tænker noget på inde i hovedet og gerne vil se hvordan det ser ud layoutwise. 

13 - Dit celebrety crush
All time crush er Robert Pattinson!!! Jeg ved ikke hvorfor, men behøver man virkelig forklare det?

14 - Hvilket beløb har jeg i banken
Ja, shhh... det kunne du lide at vide

15 - Nævn mine 10 første sang nå min Ipod er på shuffle
1 - J-lo feat. Pit Bull - On the Floor
2 - Justin Bieber - Never say never
3 - Adele - Rolling in the deep
4 - Miley Cyrus - Can't be tamed
5 - Jay z feat. Alicia Keys - New York 
6 - Nik og Jay - solnedgang
7 - Medina - Gutter
8 - Medina feat. Burhang G - Mest Ondt
9 - Katy Perry feat. Kanya West - E.T.
10 - Selena Gomez - Magic

16 - et billede af mig fra idag
Desværre, mit kamera er nede :/

17 - Noget jeg selv har lavet
Her ville det være oplagt at sige min blog, alle mine indlæg er personlige og noget jeg interessere mig for at skrive om, så for mig betyder det en hel del og jeg har selv skrevet det hele!

18 - Den sidste film jeg så
Faktisk Starstruck fra Disney Channel forleden, så det må vel gælde.

19 - mit kælenavn og grunden til jeg har det
Møller eller mølle og det er jo af gode grund pga. mit efternavn hvor jeg hedder møller så ja.

20 - Hvad er mit ultimative drømmekøb
Helt klart min egne costumized comverse som man kan lave inde på deres hjemmeside og så mit eget navn kom til at stå på. Jeg ville være så vild, hvis jeg en dag fik gjort det og købt det....!

 21 - Et screenshot af mit skrivebord på com.
Desværre er mit kamera som sagt nede, men jeg kan afsløre at Gossip Girl pryder baggrunden og skrivebordet er rimelig rodet.

22 - Yndlings fotograf
Jeg kender ingen specifikke.

23 - Det sidste jeg spiste og drak
Aftensmad på Jensens (jubiii) og drak vand som det sidste.

24 - Min inspirationskilder
Medina, min bedste veninde og Lady Gaga
Medina fordi jeg er så stor fan af hende og jeg har stor respekt for hendes musik og hendes person. Hun synger virkelig sange fra hjertet og hun har den fedeste tøjstil. Min bedste veninde fordi vi deler så meget sammen og hun giver mig alle de gode råd. Lady Gaga fordi hun er sindssyg vild og ærlig omkring det hele og har altid en masse budskaber i det hun gør og laver. 

25 - Hvad har jeg i min taske
Øhmmm... så må jeg lige tømme den... Okay, pengepungen, lipgloss, læbepomade, foundation, et håndklæde????, en notesblok, en kuglepen, Elle, Bazar, en fingering, min mobiloplader og mintpastiller. Ja, det var en mærkelig blanding. 

26 - en samling jeg har
Converse, jeg har i alt 5 par, nu er jeg ikke engang sikker.. er det 6??? eller 7?? det vill ikke undre mig.

27 - Den sidste sms jeg modtog
Var fra min bedste veninde: "Hvad i al verden kat" .... ja, meget mærkeligt, vi ved det.

28 - mit favorit band
Jeg har ikke et band som jeg er rigtig vild med. 

29 - Dagens outfit
Er ked af jeg ikke kan vise et billede, men jeg må beskrive det: lyseblå/meget lyseblå Jeans fra Cheap Monday, Røde converse, en only top i sort, en ledderjakke i sort og en sort taske fra friis &co.

30 - Tror jeg stadig jeg blogger om et år
Ja, idéer kommer og går, men jeg har altid haft lyst til at skrive om alt og ingenting så interessen forsvinder ikke og heller ikke om et år. Så mon ikke der kommer en Katrines2012.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar