onsdag den 11. maj 2011

Hvilken type veninde passer bedst til dig?

1. Du er blevet ydmyget og brændt af en potentiel kæreste. Hvad ønske du helst at din veninde skal gøre for dig?
a. Give mig +'er og -'er ved fyren og analyserer hvorfor han var sådan overfor mig.
b. Tage mig med ud og feste for vildt. Jeg trænger seriøst til drinks oven på dette.
c. En shoppingtur skal nå få tankerne hen på noget andet. Og min veninde skal være god til at shoppe.
d. Hun skal kunne kontakte ham for mig og skrive en mail der siger det hele til ham. Hun skal hade ham, som jeg gør.

2. Du bliver sat i en dum situation i forbindelse med løgnhistorier og intriger. Hvordan hjælper din veninde dig?
a. Hun sætter sig ind i mit sted og prøver at ordne situationen fornuftigt, så ingen bliver såret.
b. Hun tilbyder alle at de komme hjem til mig og får et par drinks eller flere og holder party, så vi kan genforenes.
c. Hun fortæller mig hvor synd det er og at jeg ikke skal tænke på det og så holder vi pyjamasparty kun os to.
d. Hun skælder alle som var involveret i dette ud. Hun siger sin ærlige mening.

3. Du har lige hørt det nyeste sladder som egentlig er lidt vildt. Du fortæller det til din veninde og hun...
a. Siger at hun egentlig ikke vil høre det.
b. Hun griner og morer sig gevaldigt over det der nu er sket og fortæller også mig en hel del nyt.
c. Hun lytter intenst og fortæller en smule sladder selv, men så lader vi det ligge derfra.
d. Hun fortæller historien videre til alle andre og gør det til det vildeste sladder.

4. Du er blevet vild men en fyr og du troede han følte det samme for dig, lige indtil du ser ham i byen med en smuk pige. Din veninde siger at du skal....
a. finde dig noget bedre at give dig til og at han alligevel ikke var det værd og analyserer hele situationen med dig.
b. drikke dig stiv og så tager hun dig med ud og scorer nye fyre med det samme.
c.  er tøsefilm og græder næsten med mig hele aftenen, hvor vi ligger en strategisk plan for at jeg bare skal se god damn lækker ud fremover, så han bliver jaloux.
d. Fortælle ham lige præcis hvad du mener om det og konfrontere ham med det du så.

5. Din og veninde og dig går på samme studie og i skal hjælpe hinanden med en opgave. Hun går til opgaven med en...
a. Fornuftig indstilling. Hun er god til at fordele opgaverne imellem os og hun ved hvad vi skal give os til først.
b. Fraværende indstilling. Hun flirter mest rundt med fyrene og stopper ved bordene ved dem hun kender, så jeg føler jeg skal gøre meget af arbejdet.
c. Ligestillet indstilling. Vi står meget lige og både jeg og hun kan godt være lidt ukoncentreret nogen gange, men vi hjælpes ad med det vi mangle så.
d. Skarp indstilling. Hun ved hvad hun vil lave som en del i projektet men nogengange føler jeg virkelig hun bestemmer for meget - men hun gør sit kram godt.


Venindetype a: du er blevet veninder med den fornuftige type:
Mangler du en realistisk indsigt på dit liv, så spørg du bare din fornuftige veninde. Du mangler nemlig en fornuftig veninde som matcher dig rimelig godt. Hun er god til at fortælle dig hvornår du skal stoppe med at drømme dig hen i noget der alligevel aldrig sker og hun er rolig og får dig altid ned på et lavt plus.


Venindetype b: du er blevet veninder med den feststemte type:
Hun er virkelig i fest steming og kan også godt lide opmærksomhed. Tilgengæld ved du at du altid oplever alt muligt skørt med hende og at hun nok skal få dig til at glemme en potentiel kæreste ved at drikke dig i hegnet. Hun er meget social og hun er ikke bange for at skabe nye kontakter og opleve noget nyt.



Venindetype c: du er blevet veninder med den søde type:
Mangler du en der virkelig forstår dig og som du kan græde ved, så er den søde type nok hvad du søger. Hun er  meget forstående og hun elsker at shoppe og hygge derhjemme med film og slik. Hun syntes ikke altid er realistisk snak der skal til når man lige er blevet droppet og hun kan godt lide at have store drømme ligesom dig.

Venindetype d: du er blevet veninder med den ærlige type:
Hun siger hvad hun mener også selvom hun ved det støder nogen folk. Hun er samtidig rimelig hardcore og kan sagtens tage kritik selv og hun er slet ikke bange for at sige til folk når de er gået over stregen, istedet for at gå hjem og græde ud. Hvis du spørg hende vil altid sige sin ærlige mening og hun vil stå bag din ryg hele tiden og også slå til hvis der er nogle der har kritiseret dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar