fredag den 22. april 2011

Flere ting på dagsordenen

Som overskriften jo selv siger så er der flere ting jeg lige vil sige.
Som i kan se har jeg skiftet designet på bloggen og i dagens anledning er det blevet en smule mere sommerligt med den blå farve og ikke bare sort/hvidt! Fantastisk!

Så har jeg også lige spottet en rimelig sjov hjemmeside der hedder www.taaz.com hvor du kan uploade dit eget ansigt og ligge makeup og hugge de kendtes hår! Sjovt hva'? Det er faktisk lidt sjovt... jeg fik faktisk rimelig meget tid til at gå med det. Og selvfølgelig kunne jeg heller ikke dy mig for at prøve et par (eller flere) looks...
Resultatet blev sådan:

De sidste to blev meget barbie-agtige men det var sjovt at prøve med forskelligt hår og makeup. Det er ikke mit eget ansigt men et prøvefoto du kan vælge på siden. I det første billede øverst har jeg hugget Audrina Patridge hår som er en cool "updo" og skruet lidt op får øjenskyggen. På billede nummer to har jeg lånt Leighton Meesters fyldige krøllede hår. På billeder nummer tre har jeg lavet et sommerlook med solbriller og det hele med en sød frisure som er Miley Cyrus'. På billede nummer fire har jeg stjålet Lauren Conrads gyldne lokker og det to sidste billeder har jeg lånt Carrie Underwoods og Taylor swifts makeup og hår! Har du lyst til selv at eksperimentere og lege med det? Så skynd dig ind på siden lige her.

Til sidst vil jeg lige anbefale en blog som hedder http://souvenirsofagirl.blogspot.com/ På denne blog kan du finde de mest pigede billeder fra indretning og interiør til piger med en cool og unik stil. Tag lige et kig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar