torsdag den 14. april 2011

TEST: Hvilken Rosewood-personlighed er du?

Som den sidste test i rækken af PLL-teste, kan du se hvilken PLL-piges personlighed du har!




1. Hvordan ville du beskrive dig selv hvis du skulle vælge imellem: Kendt, semi-kendt, ukendt?
a. Jeg betragter mig selv som kendt og ikke bare i min omgangskreds men alle i byen ved hvem jeg er.
b. Semi-kendt men det betyder ikke ret meget for mig. Bare jeg har dem der betyder noget nær mig.
c. Kendt! Man kunne jo ikke undgå mig på skolens gange.
d. Jeg stiger hele tiden op ad ranglisten. Lige nu er jeg semi-kendt.
e. Folk kender mig og alle på skolen gør også, men jeg snakker langt fra med dem alle.
f. Semi-kendt. Men det er da en barnlig måde at stille tingene op på.
g. Vil tro jeg er semi-kendt men jeg syntes ikke man skal stræbe sig efter at være kendt, man skal stå ved sine egne meningen og ikke gå med strømmen for at blive kendt.

2. Din veninde ligge an på en fyr som du er vild med også, men du har ikke fortalt hende det endnu. Hvordan reagere du da du ser det?
a. Starter et rygte om min veninde der for alle inklusiv fyren, til at tage afstand fra hende.
b. Snakker med hende og får talt ud. Hun vidste jo ikke at jeg var vild med ham.
c. Går hen og fortælle fyren alle de dårlige ting der er at finde om hende og smører nok tykt på.
d. Jeg lader hende flirte videre med ham og acceptere at de passer bedre sammen.
e. Bliver enige med min veninde om at vi begge bør lade være med at date ham.
f. Viser hende at hun ingen chance har og får hurtigt nuppet ham.
g. Siger mine ærlige mening til hende og siger han selv må vælge.

3. Beskriv med ét ord din tøjstil?
a. Udfordrende.
b. Unik.
c. Shiny.
d. Klassisk.
e. Piget.
f. Stilren.
g. Simpel.

4. Hvad vil du gerne huskes for når du er færdig på dit uddannelsested?
a. At jeg vidste hvordan man skabte ballade.
b. At jeg var flittig i skolen og havde styr på mit liv allerede på det tidspunkt.
c. At jeg var meget kendt på skolen.
d. At jeg knoklede hårdt med mine lektier og fik gode karakterer.
e. At folk nåede mig for den jeg virkelig er.
f. Jeg behøver ikke at huskes for noget jeg har dem i mit liv, som jeg ved vil huske mig for noget særligt.
g. Det er jeg ligeglad med.

5. Dine forældre opdager noget du har gjort som de helst ikke skulle vide. Hvordan reagere du, da de konfrontere dig med det?
a. Kommer med den perfekte løgn, så de hurtigt ændrer syn på problemet.
b. Snakker med mine forældre om det og viser dem hvor ked af det jeg er over det.
c. Beder min veninde at sige hun også var med i det og får hende til at gøre det modvilligt.
d. Prøver at overbevise mine forældre alt hvad jeg kan over at det ikke er mig men de tror ikke på mig.
e. Min mor og jeg snakker om tingene men det er nok med store armbevægelser.
f. Skyder skylden på en anden i familien.
g. Uanset hvad jeg siger får jeg alligevel stuearrest.

6. Hvordan er dit værelse indrettet?
a. Meget farverigt, piget og med en frisk farve på væggene.
b. Meget antikt, med bogreoler og med en mørk farve såsom vinrød på væggene. 

c. Meget piget med lyserød eller lilla på væggene og samme farve på indretningen.
d. Meget klassisk indrettet med farver der går igen og meget anerkendte designmøbler.
e. Meget feminint men også luksuriøst. Silke præger billedet meget og en masse puder på sengen.
f. Meget stilrent og meget præget af dyre ting.
g. Lyse vægge og en anelse rodet. Meget simpelt indrettet uden for meget spraglet.

7. I skal lave et teater-stykke på jeres skole. Hvad melder du dig som?
a. Egentlig bare som en af bi-rollerne men jeg kommer alligevel til at få al opmærksomheden.
b. Jeg hjælper lærerne med forskellige ting, så jeg er assistent. Jeg kan godt lide at have ansvar.
c. Jeg går efter hovedrollen, hvad havde du regnet med?
d. Bare et eller andet i baggrunden hvor jeg kan være sammen med veninderne. Jeg er ligeglad.
e. Jeg er tilfreds med birolle, jeg når alligevel ikke at læse på et helt manuskript.
f. Jeg er ikke med i sådan noget.
g. Jeg er nok bare sådan en hjælper til med lys og lyd.

8. I skal ud på en ryste-sammen tur med din klasse og sove i en skov om natten. Hvad syntes du om det?
a. Det passer mig godt, så kan jeg fortælle gyser-historier til de andre piger.
b. Det er fint nok og jeg prøver at få det hyggeligste ud af det.
c. Krise! Hvad skal jeg tage på?
d. Jeg tager da med og håber der sker noget spændende.
e. Jeg er ikke vild med det. Jeg skal i hvert fald sidde med pigerne hele tiden og ikke være alene.
f. Jeg skal ikke med til sådan en omgang børnehavelejr.
g. Det skal nok blive sjovt. Jeg kan godt lide naturen og tager en masse godt grej med.

9. En ting der ville være uundværlig for dig?
a. Løgnhistorier.
b. Sammenhold.
c. Mobilen.
d. Studiebøgerne.
e. Veninderne.
f. Kæresten.
g. Selvstændighed.

10. Hvad betyder venner og familie for dig?
a. De er der men hvis det bliver for kedeligt krydrer jeg forholdet med løgn og latin.
b. Min familie betyder mest.
c. De veninder jeg har betyder meget. Har godt nok lidt få, aner ikke hvorfor?
d. De veninder jeg har betyder mest. Min familie er ikke andet end problemer hele tiden.
e. Jeg har et meget tæt forhold til både forældre og veninder. De er på samme stadie.
f. Min familie er hundrede procent bag mig og jeg ønsker også snart selv at lave en lille familie.
g. Jeg har nogle jeg snakker rigtig god med af veninder og det har jeg brug for. Jeg kan ikke altid snakke med mine forældre om det hele.

FLEST A'ER: ALISON
Du er vild med intriger og du ved lige præcis hvad der skal til for at skabe ballade og strid imellem folk. Der er rigtig mange der kender dig men tro ikke at det er fordi de beundrer dig: de frygter dig måske nærmere. Du ved hvordan de kan få dine veninder til at være i din hule hånd og se op til dig selvom meget af det du gør er forkert. Du har heller ikke noget problem med at få de drenge du vil have. Dit liv er faktisk en ren fest - men kan det ikke blive for meget?
Pas på: Du ikke fylder folk med løgn.
Positivt: Du kan uden tvivl sætte gang i hver en fest.



FLEST B'ER: ARIA
Du er en stille og rolig pige der er meget eksemplarisk i skolen og laver dine pligter derhjemme. Du ved stadigvæk hvordan skaber sig med veninderne og hvordan holder hemmeligheder for dine forældre som nok helst ikke skal frem i lyset. Du har få men gode venner og du er følsom og meget eftertænksom. Du elsker din familie af hele dit hjerte og at de holder sammen betyder alt for at du også kan fungere. Du er en meget ansvarsfuld der gerne tager en ekstra tjans i alt hvad det kan gøres i.
Pas på: Du ikke bliver for hjælpsom og helt glemmer dig selv.
Positivt: Du er en man kan regne med hundrede procent.






FLEST C'ER: MONA
Du er egocentreret og selvglad på alle måder. Du har det muligvis svært med dig selv fordi du har en kæmpe tendens til at behandle dine veninder som skidt ved at gå bag om deres ryg. Du søger opmærksomhed men det kan nemt komme til at virke falsk. Du er god til at putte en facade op med et kæmpe smil men der ligger garanteret et eller andet og ulmer bag dét smil. Du er meget optaget af udseende og status.
Pas på: At du ikke fortsætter den personlighed for det gavner ingen.
Positivt: Når du virkelig har lyst kan du være en rigtig god veninde.




 FLEST D'ER: SPENCER
Du er meget klog i stort set alt hvad du foretager dig - især i skolen. Du er en stræber og det betyder meget for dig at have styr på lektier og få gode karakterer. Du har ikke så mange veninder men en lille håndfuld du kan stole på. Det er svært for dig at åbne op og du kan derfor virke meget indadvendt. Du er en pige med en masse spekulationer og med en familie der ikke altid forstår dig så godt som du ville ønske og som tit misforstår dig.
Pas på: Du ikke hele tiden accepterer omstændighederne som de er.
Positivt: Du tænker meget over tingene.


FLEST E'ER: HANNAH
Du er en pige som er meget populær i skolen men som måske godt han en tendens til at virke lidt snobbet og reserveret. Alligevel skal man ikke lade sig narre af det for du har en følsomt hjerte og er rigtig loyal overfor dine veninder og familie. Du tager tit andres problemer på dine skuldre og det kan godt gøre dig stresset og forvirret så du helt glemme dig selv og dine følelser. Dine veninder betyder rigtig meget for dig.Pas på: Du ikke lader som om du tough når du er følsom.

Positivt: Du er meget loyal.


FLEST F'ER: MELISSA
Du er lidt af en mystisk pige og man ved ikke altid lige hvad dit næste projekt er. Du er meget moden af din alder og drømmer allerede du om at stifte en lille familie. Du er utrolig bevidst om hvad du vil have og ikke have og du er meget stædig og viljefast. Du har det godt med din familie, dele af den i hvert fald men du har ikke så mange veninder. Du er meget bevidst om din fremtid.
Pas på: Du ikke gør noget du fortryder senere hen.
Positivt: Du kan holde på hver en hemmeligheder det skulle være.


FLEST G'ER: EMILY
Du er målrettet og viljestærk. De mål du sætter dig ved du at du nok skal få nået. Du står ved dine meninger også selvom det nogengange kan skræmme andre. Du passer dig selv og dine veninder som du har få gode af. Din familie er der til tider lidt knas med fordi du ikke føler du kan fortælle dem alt. Du er meget respekteret og giver aldrig op.
Pas på: Du ikke forventer for meget af dig selv hele tiden.
Positivt: Du er en ærlig veninde.



































Ingen kommentarer:

Send en kommentar