fredag den 22. april 2011

TEST: Hvilken type personlighed har du?

Endnu en test og denne gang om hvilken type personlighed du har, taget ud fra 4 hvidt forskellige kvinder kendt fra film. Svar på spørgsmålene og find snart ud af det.




1. Der er en opgave på dit arbejde/uddannelsested du virkelig gerne vil stå for. Hvordan overbeviser du de andre om at det skal være dig?
a. Bruger beskidte tricks, såsom at lyve eller gå ind psykisk og distrahere dem så de vælger mig.
b. Jeg forklarer fordeler og ulemper og læser godt og grundigt på nyttigt info inden så de kan se jeg allerede dér har styr på det.
c. Den eneste måde at blive valgt på er at gøre sig bemærket, så jeg skal nok kommer frem med anderledes måde at præsentere mig selv på.
d. Jeg tager det meget afslappet, når alt kommer til alt vælger de nok den de hænger mest ud med i forvejen.

2. Der er gallaaften på skolen og du er i sidste årgang, derfor har du lov til at bærer hvad du har lyst til. Hvad tager du på?
a. Smukt prinsesseskrud med tyl og alting og smukt tilhørende hårpynt.
b. Silkekjole i en flot klar farve eller sort og sætter mit hår rigtig fint op.
c. Udskæringer der fremhæver i hvert fald ryg eller barm og måske mine stænger, i en frisk farve.
d. Selvom det er sidste galla så klæder jeg mig bare i en kjole i en flot farve, knækort og med et sødt hårspænde eller halskæde.

3. Du har været oppe i et fag i eksamen og får en dårlig karakter men du føler virkelig du gjorde dig umage. Hvordan reagere du?
a. Jeg går hjem og læser, læser, læser på de andre eksamener om jeg så skal sidde op hele natten, om så jeg skal sulte for at få det lært. Mine karakterer skal være flawless.
b. Jeg fælder nok en lille tårer og forstår ikke udfaldet og prøver at spørge indtil hvad der var galt og går derefter hjem og prøver at læse bedre op på de andre.
c. Jeg skælder og smælder og sige min ærlige mening til censor og jeg fortryder ikke at noget af det jeg har sagt efterfølgende.
d. Sådan er det og jeg kan ikke lave om på det nu, men det er da nederen.

4. Du er vild med en fyr som åbenbart er interesseret i en anden pige. Hvad gør du?
a. Laver en makeover og for mig selv forvandlet fuldstændig inderst til yderst så han vil dreje hovedet efter sig næste gang han ser mig.
b. Græder nok lidt i smug men drenge er alligevel bare til besvær. Familie og studiet ved man hvad er.
c. Jeg går direkte op til ham og charmere mig ind på ham selvom pigen står der.
d. Prøver at få ham som ven istedet for.

5. Hvis du selv måtte vælge hvilken fest du allerhelst kunne tænke dig at blive inviteret til. Hvad for en slags skulle det så være?
a. Et kæmpe bal hvor alt er som et eventyr og hvor det hele er så fint.
b. Bare en fest med de nærmeste veninder.
c. Jo vildere jo bedre.
d. En privat-fest med venner og random folks, bare meget afslappende.

6. Hvis dit liv var en film, hvilken genre ville den så være?
a. En thriller. Virkelig intenst og med psykologisk drama i.
b. En eventyrsfilm med ting blandet ind fra virkeligheden også. Meget storladent men også normalt.
c. En sukkersød tøsefilm. Jeg får alt hvad jeg vil have men jeg har alligevel kæmpet for at få det.
d. En ungdomsfilm. Med barske realiteter men selvfølgelig også med kærlighed og intriger.

7. Hvad er dit yndlingsfag i skolen?
a. Drama.
b. Historie.
c. Ikke nogen.
d. Jeg har ikke noget imod at gå i skole jeg har bare ingen yndlingsfag.

8. Hvis du skulle blive irettesat. Hvad ville grundlaget for det så være?
a. Jeg ikke kæmper nok og ikke er selvsikkernok i det jeg gør. Jeg skal have noget mere viljestyrke.
b. Jeg markere mig for meget og at jeg tager så meget ansvar at andre ikke kommer igennem også.
c. Jeg er højtråbende og lidt egoistisk. Jeg siger min ærlige mening og det kan godt støde nogen mennesker.
d. Jeg er lidt for indelukket i mit eget univers og at jeg ikke er så afklaret med min fremtid.

OG NU TIL RESULTATET...


FLEST A'ER: NATALIE PORTMAN I BLACK SWAN
Du har en uskyldighed og en "naboens-pige" personlighed over dig men det skal man ikke lade sig narre af. Hvis du virkelig vil så kan du nemlig også være målrettet og stålfast i de mål du gerne vil nå. Måske får man et indtryk af at du er sød og hjælpsom men du kan sagtens være det stik modsatte hvis du virkelig går efter noget dy brænder for. Pas på at du ikke kan skelne mellem de to ting da man jo sagtens kan være både sød og hjælpsom men stadig hjælpe sig selv og være tro mod sig selv samtidig. Du er god til at tænke målrettet i uvante situationer.



FLEST B'ER: EMMA WATSON I HARRY POTTER
Du er meget klog og ikke kun i de fag du beskeftiger dig med. Du er meget klog på mennesker og har god ordenssans og situationsfornemmelse. Samtidig er du meget ansvarsfuld og tro mod dine sande venner. Du er stille af sind men hvis du befinder dig i trygge og vante omgivelser kan du sagtens skeje ud. Du er modig og er ikke bange for at stå ved dine meninger men du skilter ikke med det. Du er den søde pige som en venlig men du ved allerede nu hvad du vil i fremtiden og hvad dine planer er.










FLEST C'ER: KIM CATRALL I SEX AND THE CITY
Du har ben i næsen og du ved hvor du står. Du er målrettet og du er utrolig selvsikker. Bliver du væltet af pinden kæmper du dig straks op igen og du siger din mening hvis der er noget du ikke finde dig i. Det kan godt skræmme en masse omkring dig men det er mennesker som ikke kender dig, for kender man dig først er du den bedste veninde man kunne tænke sig. Du har et behov for at blive set og hørt men du er ærlig og du elsker at forkæle andre. Du er måske en smule sexfikseret - du er i hvert fald ikke bange for at snakke om alt det der er tabubelagt. Pas på du ikke støder nogen med unødvendige kommentarer.


FLEST D'ER: KRISTIN STEWART I TWILIGHT
Du er en indadvent person som kun åbner dig op til familie og nærmeste venner. Du lever i din egen verden med intriger og kærlighed men du er en varm og loyal person. Du vil altid støtte og hjælpe dem du elsker og du er viljestærk når det kommer til det stykke. Du kan godt være lidt ensom da du vælger dine venner med omhu og det er svært at komme tæt ind på livet af dig. Du er modig og kan bevæge dig ud i rigtig meget hvis det skal være for at hjælpe nogen du har kær. Pas på du ikke bliver så indadvendt at du ikke lukker nogen som helst personer ind.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar