søndag den 17. april 2011

SKO-LÆKKER

Sko kan man jo ikke få nok af og her er nogle af mine sommerfavoritter og som bekendt til budgetpriser.


1. Hvide slippers fra H&M: Lige til at trække i når man er for doven til andet og dejlig farve.
2. Ferskenfarvede kilehæls fra H&M: Perfekt farve til solbrune ben og tilpas høje.
3. Beige sneakers fra Topshop: Sneakers er praktiske og disse er vildt søde samtidig med.
4. Stribede kilehæls fra H&M: Disse sømandstribede kilehæls er altså cool.
5. Prikkede stiletter fra Topshop: Med disse forholdsvis høje killer-heels danser jeg rundt i sommernatten. Beware ;)
6. Grå ballerinaer fra H&M: Ingen sommer uden ballerina sko og denne sommer prøve jeg et par i grå.
7. Sømands-sko i skrigorange fra Topshop: Dejlig frisk farve og skal bruges til solbrune ben.
8. Sorte kilehæls-stiletter fra Topshop: Fede højhælede sko der kan bruges både til hverdag og fest.

Jeg skal nok ikke købe samtlige sko på colagen (desværre!) men hvis jeg skulle vælge ville jeg købe de hvide slippers (man skal da have slippers til sommer), de sorte højehælede kilehæls (de er så cool) og ballerinaskoene (man bliver nødt til at have nogle gode ballerinasko i en dejlig farve i skabet)... Hvis der skulle være penge i overskud hiver jeg klart flere sko med hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar