tirsdag den 12. april 2011

TEST: Hvilken Rosewood-fyr passer til dig?

Undrer du dig over hvilken fyr du passer med fra Pretty Little Liars - så er det tid til at finde ud af det nu! Du skal blot svare på de 10 spørgsmål for at finde ud af om det er Rosewood læreren Ezra Fitz, bad-boy Caleb eller en helt anden...




1. Du er til en fest og trods det mørke lokale skimmer du lige lokalet for hotte fyre. Hvilke fyre kigger du efter?
a. Udseende er altså en vigtig faktor trods alt, så gerne en fyr med smart tøj og et stort smil.
b. Ham der står/sidder i et hjørne med vennerne og har et lusket smil.
c. Han har ikke nødvendigvis det hotteste tøj men er dressed lidt laidback. Jeg falder for charme og nuttethed.
d. Han er den der bare hamre øl ned én efter én og stadig ikke går under. Han har en meget henkastet lækkerhed.
e. Han virker muligvis lidt som en ensom gut men han er eftertænksom og det ser man straks.

2. Hvad er det sødeste en fyr kan overraske dig med?
a. En middag for os hvor vi får snakket og grinet en masse.
b. En rejse til udlandet spontant og ingen ved vi tager afsted.
c. En picnic i skoven eller i parken hvor vi kan stresse af.
d. En bungijump eller det der var vildere.
e. Bare en stille og rolig aften hjemme hos mig/ham - uden alt for mange overraskelser.

3. Han giver dig en gave på jeres månedsdag. Hvad giver han dig?
a. Et smykke i guld eller sølv.
b. Han frier til mig.
c. En ny smart tingenot til min computer, mobil eller kamera.
d. Hans yndlings slidte skovmands skjorte som jeg syntes er virkelig fed.
e. Han giver mig ingenting men lover mig at vi skal være sammen forevigt.

4. Hvilke forhold har fyren til sin/e ekskærester?
a. Han snakker ikke rigtig om det og han siger at det er fortid og jeg skal ikke være bekymret.
b. Det snakker vi ikke om overhovedet men prøver at undgå emnet.
c. Dem har han så vidt jeg ved ikke haft nogen af - ikke af nogen seriøs art i hvert fald.
d. Jeg stoler på ham selvom jeg ved han har haft en fortid med mange piger - men jeg tror det var useriøse forhold.
e. Han har haft en som han havde et stabilt og godt forhold til - men det er kun fint han har haft et forhold istedet for mange.

5. Skal din udkårne være til at stole på?
a. Ja ellers bekymre jeg mig bare hele tiden. Der skal være en tryghed i vores forhold og det skal han give mig.
b. Vi har vel alle hemmeligheder der ikke skal ud i lyset, så hvis han siger han ikke vil snakke om det er det i orden.
c. Ja men det ved jeg at han er. Han er en loyal person der ikke vil gå bagom min ryg.
d. Ja det forventer jeg selvfølgelig af ham og hvis ikke så slår jeg op.
e. Vi har begge to været igennem en del svære ting og derfor deler vi det med hinanden - men ord er ikke altid det vigtigste - det er bare at have tillid.

6. Hvad var det mest spontane du ville ønske dig din fyr ville gøre?
a. Invitere mig på en romantisk middag efterfulgt af et teaterbesøg eller museumsbesøg.
b. Invitere mig på weekendtur ned til de varme lande på et hotel med tilhørende sports faciliteter.
c. I sommerhus ude på landet gemt væk fra alt andet.
d. Han tager mig om bag på en motorcykel og så køre vi bare.
e. At dukke op og overraske mig uden jeg ikke viste det og når jeg mindst ventede det.

7. Han er i skolen. Hvor befinder fyren sig i frikvarteret?
a. Han når lige at lave de sidste forberedelser inden næste time men snakker også lige med vennerne.
b. Han er lige til elevrådsformands møde og derefter snakker han i et hjørne med vennerne eller med babes resten af tiden.
c. Han sidder med sin computer eller sit kamera og laver finurlige ting med det.
d. Om han overhovedet er mødt til time er uvist men nogen gange spotter jeg ham i skolegården.
e. Han går og vandrer rundt på må og få og stopper og snakker lidt med nogen for så at gå videre. Han går bare stille omkring.

8. Hvad er hans yndlingsbeskæftigelse?
a. Han er meget til kunst og spændende bøger.
b. Sport i form af golf eller fodbold.
c. At sidde med computeren eller med kameraet.
d. At gå rundt i byen på må og få - man ved aldrig hvor man har ham.
e. At holde til derhjemme og nusse med nogle sager såsom at få knallerten op at køre igen.

9. Hvad vil fyrens svaghed være?
a. Han er meget mere moden end jeg og derfor er jeg bange for at vi vokser fra hinanden.
b. Han er ikke altid til at stole på, han har gang i så mange projekter.
c. Han er stille og fortæller ikke så meget om sig selv.
d. Han virker så hårdkogt.
e. Han kan godt virke lidt kedelig at være sammen med hvis ikke man kender ham godt nok.

10. Hvad vil fyrens styrke være?
a. Han er meget ligetil - han kan godt lide at snakke om alting.
b. Han er leder typen og han er respekteret af mange.
c. Han er loyal og hælper altid en i nød.
d. Han har et varmt hjerte trods hans rå ydre.
e. Han hviler i sig selv.

Tid til resultatet....


FLEST A'ER: EZRA














Dit PLL-match er Ezra. Han er godt nok lærer på Rosewood-high men det ændre ikke på at han er sød og lækker. Du er faldet for hans klassiske tøjstil og hans klassiske dyder såsom romantiske middage eller yndige gaver. Han er meget sød og smilende og det falder du pladask for. Han nævner ikke hans fortid så meget men han elsker alligevel og snakke med dig og planlægge ud i fremtiden. 
Positivt: Du er sikker på at du kan snakke fremtidsplaner med denne fyr pga. hans alder.
Negativt: Han ser måske tingene fra en anden synsvinkel end dig da han jo er den ældste.




FLEST B'ER: IAN































Dit PLL-match er storcharmøren Ian. Her har vi en gut der virkelig har mange ting kørende på en gang og ikke er bange for at skjule en masse for dig. Du ved godt nok ikke altid hvor du har ham men du kan være sikker på at han tager dig med ud på en rejse: også bogstaveligt talt. Han fremstår charmerende med en skjorte og en cardigan udenpå og har oftest et lille lumsk smil på læben. Du ved aldrig hvorhen han vil tage dig men her har du fundet dig en der er ude på lidt af hvert. 
Positivt: Han har en masse planer og vil uden tvivl tage dig med ud at opleve noget.
Negativt: Du ved aldrig helt hvad du kan forvente af ham.




FLEST C'ER: LUCAS

































Dit PLL-match er Lucas. Han er nørdet og har måske en lidt kikset tøjstil men han er den mest loyale person du længe har kendt. Han hjælper dig gerne i nød og han står bag din ryg når du falder. Han går meget op i computergrej og andet teknologihalløj men til gengæld er det rart at have en der kan hjælpe dig med elektronik. Han er typen der ikke fortæller så meget om sig selv og er nok lidt genert og knap så frembrusende som andre fyre men han er til at stole på og han ved også hvor hans egen grænse går.
Positivt: Han er loyal og med ham kan du sagtens være tryg.
Negativt: Han er måske ikke så meget til vilde by ture eller spontane ting. 




FLEST D'ER: CALEB
































Dit PLL-match er bad-boy Caleb. Han er virker hårdkogt og reserveret men han har også en følsom side. Han klæder sig laidback - måske lidt for laidback - og har en rå attitude. Han kan sagtens overraske dig og tage dig med ud på vilde oplevelser - så hvis du er modig er han frisk på at tage dig ud på lidt af hvert. Hvis det virker som om han ikke åbner sig nok op til dig, er det nok fordi han lige skal have tid til det. Han er typen der måske ikke lige kommer med smykker og romantiske middage men til gengæld kan du komme ud og opleve noget der er vildt og anderledes. 
Positivt: Han kan blive lige så blød som smør hvis i bygger et seriøst forhold op.
Negativt: Han har måske en noget vild fortid som måske vil hænge ved.




FLEST E'ER: TOBY


























Dit PLL-match er Toby. Toby er en gut der går stille med dørene og passer sig selv. Han er ikke genert men han kan heller ikke lide at være frembrusende. Han er måske typen der kan være lidt kedelig men hvis han siger at du er hans eneste en, så ved du han mener det. Han er ærlig og siger tingene som de er og han er villig til at hjælpe alt hvad han kan hvis der er problemer. Han går måske nogengange i sin egen verden og snakker ikke med så mange andre men hvis du er ligesådan ville i kunne få det perfekt sammen. Han har en meget almindelig tøj-stil og så skal man da overhovedet ikke underkende hans muskuløse overkrop og henkastet lækre hår. 
Positivt: Han kan få dig helt ned på jorden hvis du har haft en hård dag.
Negativt:  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar